مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 14:402021-04-09سياسي

داوطلبان انتخابات شوراهای روستاها تنها 2 روز دیگر برای ثبت نام فرصت دارند


رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان، با بیان اینکه داوطلبان انتخابات شوراهای روستاها تنها 2 روز دیگر برای ثبت نام فرصت دارند از داوطلبان درخواست کرد: - ایسنا/کرمان رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان، با بیان اینکه داوطلبان انتخابات شوراهای روستاها تنها 2 روز دیگر برای ثبت نام فرصت دارند از داوطلبان درخواست کرد: با توجه به شیوع کرونا، ترجیحا از روش های غیرحضوری ثبت نام کنند.

عباس تقی زاده غروب امروز 20 فروردین ماه در جمع خبرنگاران گفت: اگر تعداد داوطلبان ثبت نامی در یک روستا به حدنصاب نرسد، انتخابات شورای اسلامی در آن روستا برگزار نمی شود و روستا 4 سال آینده بدون شورا می ماند لذا افراد توانمند، بویژه جوانان و زنان از این فرصت برای حضور در شوراها و آبادانی روستاها استفاده کنند.

وی اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره­ شوراهای اسلامی روستا و تیره های عشایری از ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 16 فروردین 1400 آغاز شده و تا ساعت 18:00 روز یکشنبه مورخ 22 فروردین 1400 (جمعا به مدت 7 روز) ادامه خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داوطلبان گرامی می ­توانند به چهار روش زیر اقدام کنند: ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت­ نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان انتخابات شوراهای روستاها تنها 2 روز دیگر برای ثبت نام فرصت دارند

داوطلبان انتخابات شوراهای روستاها تنها 2 روز دیگر برای ثبت نام فرصت دارند