مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 03:102021-04-09اجتماعي

بنویس زیارت، بخوان خسارت


کمتر کسی در میان ایرانگردان و جهانگردان وجود دارد که با نام زیارت ، روستای توریستی و گردشگری بخش جنوبی استان سرسبز گلستان آشنا نباشد.

در کنار زیبایی هایی که این روستا در خود جای داده، - ایسنا/گلستان کمتر کسی در میان ایرانگردان و جهانگردان وجود دارد که با نام "زیارت"، روستای توریستی و گردشگری بخش جنوبی استان سرسبز گلستان آشنا نباشد.

در کنار زیبایی هایی که این روستا در خود جای داده، اهالی آن با مشکلاتی روبه رو هستند.

روستای زیارت از توابع بخش مرکزی شهرستان گرگان، مرکز استان گلستان است که آوازه طبیعت بی نظیر و چشم انداز بی مثال آن به دلیل واقع شدن در امتداد مسیر ناهارخوران و میان دره های عمیق، سبب شده است تا در دسترس گردشگران باشد.

آبشار زیارت، چشمه آبگرم، امامزاده عبدالله و صخره های عظیم بر جذابیت آن افزوده است تا این منطقه که آب وهوای خشک و خنکی را دارد، مورد توجه خوش نشین ها با اقدام به ویلاسازی و آپارتمان سازی قرار گیرد.

ویژگی های طبیعی و منحصربه فرد این روستا از مهم ترین دلایلی است که در ایام تعطیل و روزهای آفتابی و برفی، طبیعت دوستان در قالب خانواده های پرجمعیت و کم جمعیت بساط تفریح خود را ببندند و به سوی این منطقه رهسپار شوند تا جایی که در برخی از روزهای سال جمعیت این منطقه به شکل قابل توجهی افزایش می یابد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنویس زیارت، بخوان خسارت

بنویس زیارت، بخوان خسارت