مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 03:352021-04-10سياسي

افزایش تعداد ثبت نام شدگان داوطلبان شورای روستادر کرمانشاه به4078


دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه از افزایش تعداد ثبت نام شدگان داوطلبان شورای اسلامی روستاها در این استان به چهار هزار و 78 نفر خبر داد.

- جلیل بالایی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تا عصر روز گذشته حدود 385 روستا در استان کرمانشاه به حد نصاب برگزاری انتخابات شورای اسلامی روستاها رسیده اند، اظهار کرد: تاکنون چهار هزار و 78 نفر برای رقابت در یک هزار و 774 روستا در این استان ثبت نام کرده اند.

وی افزود: از این تعداد چهار درصد خانم، 70 درصد کمتر از پنجاه سال و هفت درصد ایثارگران هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به ورود نیروهای جوان و تازه نفس گفت: سهم داوطلبانی که تاکنون سابقه عضویت در شوراها را نداشتند، 78 درصد بوده که این روند تا دقایق پایانی روز یکشنبه 22 فروردین ادامه پیدا خواهد کرد.

بالایی از فرمانداران و بخشداران خواست در شرایط کرونایی استان کرمانشاه در روند ثبت نام داوطلبان عضویت در شورای اسلامی روستاها و تیره های عشایری تسهیل به عمل آورده و بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی هنگام ثبت نام نظارت کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه تاکید کرد: داوطلبان عضویت در شورای اسلامی روستاها و تیره های عشایری حتی المقدور امروز ثبت نام کرده و از موکول کردن ثبت نام به روز پایانی خودداری و ترجیحاً ثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد ثبت نام شدگان داوطلبان شورای روستادر کرمانشاه به4078

افزایش تعداد ثبت نام شدگان داوطلبان شورای روستادر کرمانشاه به4078