مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 04:002021-04-10اجتماعي

یک سوم کادر اجرایی در مدارس حضور خواهند داشت


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با تاکید بر اینکه عوامل اجرایی مدارس روزانه به میزان یک سوم در مدرسه حضور دارند گفت: آموزش غیرحضوری در شبکه شاد همچنان تداوم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستان که ما هم تابع تصمیمات آنها هستیم، آموزش به صورت مجازی و غیرحضوری در شبکه آموزش دانش آموزان شاد تداوم خواهد داشت.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه عوامل اجرایی مدارس روزانه به میزان یک سوم در مدرسه حضور دارند افزود: عوامل مدارس نظارت دقیق بر آموزش ها، تهیه بسته های آموزشی و رصد آموزش در کلاس های درس را انجام می دهند و دو سوم عوامل اجرایی دور کار هستند.

اصغری در خصوص عوامل اجرایی که در دورکاری حضور دارند گفت: باید بر طبق برنامه هفتگی در مدرسه و محل کار خود نسبت به حمایت، نظارت، پیگیری و پشتیبانی نکات آموزشی وتربیتی بصورت غیرحضوری مبادرت نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: از روز شنبه همکاران اداری هم به میزان پنجاه درصد در ادارات به تشخیص مسئولان ذی ربط حضور دارند و دیگر همکاران دورکاری می کنند.

وی در پایان یادآور شد: خدمات آموزشی و تربیتی به صورت غیر حضوری و طبق برنامه هفتگی در شبکه شاد و آموزش تلویزیونی انجام خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم کادر اجرایی در مدارس حضور خواهند داشت

یک سوم کادر اجرایی در مدارس حضور خواهند داشت