مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-10سياسي

محدودیت های وضعیت قرمز از امروز در مشهد اعمال می شود


معاون سیاسی امنیتی فرماندار مشهد با اشاره به اعمال محدودیت های وضعیت قرمز از امروز گفت: از روز شنبه 19 تیم نظارتی بر اجرای پروتکل های بهداشتی و محدودیت فعالیت گروه‎ های شغلی دو، - سه و چهار نظارت خواهند داشت.

احمد ریواده در گفت وگو با ایسنا در خصوص نحوه نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و اعمال محدودیت های کرونایی با توجه به وضعیت قرمز شهر مشهد اظهار کرد: مشابه محدودیت هایی که از ابتدای آذر 99 در کشور اعمال شد از امروز اجرا و عملیاتی خواهد شد.

از امروز فعالیت گروه های شغلی دو، سه و چهار مطلقا ممنوع است.

وی با تاکید بر اینکه 19 تیم نظارتی با محوریت فرمانداری مشهد بر اعمال محدودیت ها و پروتکل ها نظارت دارند، خاطرنشان کرد: از امروز 19 تیم نظارتی با حضور نماینده فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، سازمان تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن بر اعمال و اجرای پروتکل های بهداشتی و محدودیت فعالیت گروه‎ های شغلی دو، سه و چهار نظارت دارند و در پایان هر روز گزارشات خود را به فرمانداری مشهد اعلام می کنند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار مشهد ادامه داد: همچنین از این تعداد، 5 مرکز بهداشت در قالب تیم های نظارتی بر اجرای پروتکل های بهداشتی در اماکن پرتردد مانند مترو و اتوبوس و فعالیت گروه شغلی یک نظارت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های وضعیت قرمز از امروز در مشهد اعمال می شود

محدودیت های وضعیت قرمز از امروز در مشهد اعمال می شود