مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-10سياسي

تعداد مبتلایان روزانه کرونا در یزد به مرز 400 نفر رسید


سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد با اشاره به وضعیت کرونایی استان و فوت شهروندان یزدی گفت: تعداد مبتلایان روزانه کرونا در یزد به مرز 400 نفر رسید.

- علی صالحی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که روزانه بیش از 300 بیمار مبتلا به کووید 19 در استان یزد شناسایی می شوند اظهار کرد: در روز گذشته این عدد به 400 رسید که مبتلای قطعی کرونا در یزد هستند.

وی با بیان این که بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی از این تعداد، 50 نفر در بیمارستان های استان بستری و 317 نفر در منزل دوره نقاهت خود را طی می کنند عنوان کرد: کرونای جهش یافته در تمام شهرستان های استان یزد به ثبت رسیده و حتی کودکان نیز به این ویروس پرخطر مبتلا می شوند.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد با تاکید بر این که شهروندان باید بیش از پیش شیوه نامه های بهداشتی را رعایت و از برگزاری دورهمی های خانوادگی جدا خودداری کنند اضافه کرد: فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست وشوی مرتب دست ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینه خانگی در شرایط فعلی کمک موثری به قطع زنجیره انتقال این ویروس خواهد کرد.

صالحی با اشاره به این که وضعیت ترددها در سطح شهر نشان دهنده این موضوع است که دغدغه های شهروندان در خصوص شیوع کرونا کم شده و نگرانی در این زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد مبتلایان روزانه کرونا در یزد به مرز 400 نفر رسید

تعداد مبتلایان روزانه کرونا در یزد به مرز 400 نفر رسید