مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-10اقتصادي

اصلاح ضوابط استقرار واحدهای صنعتی و معدنی به نفع سرمایه گذاران


معاون وزیر صمت با تاکید بر اهمیت بهبود فضای کسب وکار در رونق تولید، از اصلاح ماده 3مقررات و ضوابط استقرار واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی در خصوص سازمان محیط زیست به نفع سرمایه گذاران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، سعید زرندی با تاکید بر اهمیت بهبود فضای کسب و کار و کاهش بروکراسی اداری و تأثیر آن در افزایش سرمایه گذاری در بخش تولید، توجه به آن را یکی از عوامل مهم در راستای تحقق شعار سال دانست و اظهار داشت: بر اساس مقررات و ضوابط استقرار واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی، دستگاه های صادرکننده جواز تأسیس مکلف هستند در زمان صدور مجوز احداث، توسعه، تغییر خط و یا محل واحد، اصلاح و صدور پروانه بهره برداری این واحدها، از اداره کل محیط زیست استان مربوطه استعلام کنند.

معاون طرح و برنامه وزیر صمت با یادآوری اینکه قبلاً ارزیابی زیست محیطی و زون بندی شهرک های صنعتی به تأیید سازمان محیط زیست کشور رسیده است، تصریح کرد: شرکت شهرک های صنعتی با توجه به زون بندی که مورد تأیید سازمان است، زمین را به متقاضیان واگذار می کند.

زرندی افزود: وزارت صمت در راستای مقررات زدایی و تسهیل در صدور مجوزهای کسب وکار، به دنبال این بود تا برای صدور جواز تأسیس جهت اجرای طرح های جدید و توسعه واحدهای موجود در داخل شهرک های صنعتی، دیگر نیازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح ضوابط استقرار واحدهای صنعتی و معدنی به نفع سرمایه گذاران

اصلاح ضوابط استقرار واحدهای صنعتی و معدنی به نفع سرمایه گذاران