مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-10اقتصادي

عملکرد ساماندهی کارتن خواب ها در خراسان رضوی یک سوم کل کشور و 3 برابر تهران است


سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان رضوی با بیان اینکه در شش ماه دوم سال 99 مراکز نگهداری موقت مردان کارتن خواب، مشهد پس از تهران، بالاترین عملکرد را داشته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، مسعود فیروزی اظهار کرد: تعداد زنان کارتن خواب جمع آوری شده در شش ماه اول سال گذشته، در خراسان رضوی، معادل یک سوم کل کشور بوده است.

سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: عملکرد کمپ های ماده 16 و تبصره 2 در خراسان رضوی در 6 ماه اول سال 99، معادل 21 هزار و 352 نفر روز بوده که این میزان در کل کشور 61 هزار و 570 نفر روز است.

وی ضمن اشاره به آمار زنان کارتن خواب و متجاهر تهران در این مدت گفت: تهران بزرگ در مجموع مدت یاد شده 7 هزار و 400 نفر روز عملکرد داشته در حالی که این تعداد در خراسان رضوی سه برابر آن یعنی بیش از 21 هزار نفر روز بوده است.

فیروزی اضافه کرد: این میزان در خراسان جنوبی 667 نفر روز و در خراسان شمالی هزار و 479 نفر روز بوده است.

  سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در شش ماه دوم سال 99 که طرح جمع آوری و نگهدای موقت هم به کمپ های ماده 16 و تبصره 2 اضافه شده، در بخش معتادان متجاهر و افراد کارتن خواب، مجموعا 185 هزار و 890 نفر روز زن و مرد در خراسان رضوی جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد اجباری هدایت شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد ساماندهی کارتن خواب ها در خراسان رضوی یک سوم کل کشور و 3 برابر تهران است

عملکرد ساماندهی کارتن خواب ها در خراسان رضوی یک سوم کل کشور و 3 برابر تهران است