مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-10اقتصادي

صادرات 115 میلیون دلاری از سمنان در اوج تحریم ها


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان از صادرات حدود 115 میلیون دلاری صنایع مستقر در شهرک های صنعتی استان سمنان در سال گذشته خبر داد.

- حسن آل بویه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: حدود 115 میلیون دلار ارزش کالاهای صادراتی صنایع مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان در سال گذشته بود که از گمرک این استان ارسال شده است.

وی افزود: در این مدت، واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان موفق به صادرات بیش از 96 هزار و 970 تن محصولات خود به کشورهای هدف شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان اضافه کرد: 17 واحد مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان، این حجم کالاهای مختلف را از گمرک این استان صادر کردند.

آل بویه اظهار کرد: مواد بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان ادامه داد: علی رغم وجود مشکلات در زمینه صادرات برای تولیدکنندگان استان، تحقق این میزان صادرات قابل توجه بود که امید می رود در سال جاری موانع بخش صادرات برطرف شود.

آل بویه به حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی صادرات محور به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان تأکید و تصریح کرد: در راستای تحقق شعار سال علاوه بر حمایت از تولید، ایجاد زیرساخت ها و رفع موانع قانونی مدنظر قرار گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 115 میلیون دلاری از سمنان در اوج تحریم ها

صادرات 115 میلیون دلاری از سمنان در اوج تحریم ها