مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-10بين الملل

روسیه به آمریکا درباره مانع تراشی ها علیه خط لوله «نورد استریم 2» هشدار داد


«ماریا زاخاروا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه به آمریکا درباره نقض مقررات بین المللی و ادامه مانع تراشی در مسیر اجرای پروژه خط لوله انتقال گاز «نورد استریم 2» هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در یک نشست خبری ضمن محکوم کردن فشارهای آمریکا به شرکت ها و کشورهای اروپایی در زمینه اجرای پروژه خط لوله انتقال گاز نورد استریم 2 ، مواضع واشنگتن را غیرقانونی خواند.

ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در نشست خبری روز جمعه (دیروز) در مسکو به خوبی خواهد بود که با تبعیت از هنجارهای حقوق بین الملل و به تدریج متوقف کردن مانع تراشی های غیرقانونی در مسیر اجرای پروژه نورد استریم 2، از خود یک الگو بر جای بگذارد .

سخنگوی وزارت خارجه روسیه ادامه داد: اگرچه ایالات متحده عضو کنوانسیون حقوق دریاها نیست اما خود را حامی قوی آزاد بودن دریاها برای همه کشورها مطرح می کند .

زاخاروا با طعنه درباره ادعای حمایت آمریکا از آزادی دریانوردی در جهان و عدم عضویت در کنوانسیون حقوق دریاها افزود: این دقیقا مثل خود آنها (آمریکایی ها) است، اینطور نیست؟ در حالی که عضو فرایندهای مرتبط بین المللی نیستند، آنها از همگان می خواهند که مقررات خاص آنها را به کار ببندند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه به آمریکا درباره مانع تراشی ها علیه خط لوله «نورد استریم 2» هشدار داد

روسیه به آمریکا درباره مانع تراشی ها علیه خط لوله «نورد استریم 2» هشدار داد