مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-10حوادث

توضیحات فرودگاه آبادان در خصوص پرواز قشم ایر به مقصد مشهد


مدیر روابط عمومی فرودگاه آبادان با اشاره به اینکه پرواز روز گذشته هواپیمایی قشم ایر به مقصد مشهد با 20 صندلی خالی پرواز کرد گفت: بنابراین هیچ مسافر سرپایی در این پرواز وجود نداشته و همگی دارای صندلی جداگانه بودند.

دانیال مرودشتی روز شنبه در گفت ‎وگو با ایرنا اظهار داشت: روز گذشته به دلیل نقص فنی پرواز 147 نفره قشم ایر، این شرکت اقدام به جایگزینی یک پرواز با تعداد 112 صندلی کرد.

وی ادامه داد: قرار بود برای پرواز با ظرفیت 147 نفر، تعداد 90 مسافر وارد هواپیما شوند که بعد از جایگزین شدن هواپیمای کوچکتر (با ظرفیت 112 مسافر) تعداد مسافران این پرواز نیز همان 90 نفر تعیین شد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه آبادان تصریح کرد: ویدئوی منتشر شده که ازدحام مسافران در هنگام ورود را نشان می دهد با بزرگ نمایی همراه شده است و برهمین اساس پرواز قشم ایر از آبادان به مقصد مشهد بدون هیچ مسافر اضافه ای انجام شد.

وی با تاکید براینکه برابر استانداردهای هواپیمایی انجام پرواز هنگامی که مسافران سرپا باشند امکانپذیر نیست افزود: با این وجود مدیریت فرودگاه آبادان از شرکت هواپیمایی قشم ایر انتظار داشت که بعد از نقص فنی پرواز اولیه نسبت به جایگزین کردن هواپیمایی با همان ظرفیت 147 نفره اقدام می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات فرودگاه آبادان در خصوص پرواز قشم ایر به مقصد مشهد

توضیحات فرودگاه آبادان در خصوص پرواز قشم ایر به مقصد مشهد