مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-10اقتصادي

تامین مسکن محرومان اولویت پیش رو در سال جاری


طرح تأمین 3500 واحد مسکونی مددجویان و اقشار آسیب پذیر در فارس 90 درصدپیشرفت داشت، گفت: این طرح با تاکید برتوسعه روستایی ومحرومیت زدایی امسال دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطا الله زمانی شنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه حساب 100 امام راحل و گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد مسکن افزود: به مالکان هر واحد مسکونی مددجویی در قالب این طرح 300 میلیون ریال کمک رایگان پرداخت شده که تا کنون در این زمینه 750 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس همچنین گفت: طرح ساخت 3500 واحد مسکونی ویژه مددجویان و اقشار آسیب پذیر در قالب تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه سال گذشته در فارس اجرایی شد و تاکنون 90 درصد پیشرفت داشته است، در قالب این طرح وام های ارزان قیمت 50 میلیون تومانی در اختیار مالکان واحدهای مسکونی قرار می گیرد، 64 درصد از واحدهای مسکونی دریافت کننده تسهیلات نیز دراین طرح کار مقاوم سازی را انجام داده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در ادامه برخی از فعالیت های توسعه روستایی در سال گذشته را نیز تشریح کرد و افزود: بنیاد مسکن با تهیه و اجرای طرح های هادی روستایی گام های مؤثری برای توسعه و محرومیت زدایی در استان فار س انجام داده است، هم اکنون برای 100 درصد روستاهای استان فارس طرح هادی تهیه شده و در 54 درصد از روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مسکن محرومان اولویت پیش رو در سال جاری

تامین مسکن محرومان اولویت پیش رو در سال جاری