مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-10بين الملل

اعتراض دهلی نو به واشنگتن از بابت عبور ناو آمریکایی از منطقه اقتصادی انحصاری هند


هند از بابت اجرای یک به اصطلاح گشت زنی بر مبنای آزادی دریانوردی از سوی یک کشتی نیروی دریایی آمریکا در منطقه اقتصادی انحصاری خود بدون رضایت قبلی اش اعتراض کرد.

- هند از بابت اجرای یک به اصطلاح گشت زنی بر مبنای "آزادی دریانوردی" از سوی یک کشتی نیروی دریایی آمریکا در منطقه اقتصادی انحصاری خود بدون رضایت قبلی اش اعتراض کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، آریندام باگچی، سخنگوی وزارت امور خارجه هند اظهار کرد: ما به ابراز نگرانی هایمان در خصوص این عبور از منطقه اقتصادی انحصاری خود به دولت آمریکا از طریق مجاری دیپلماتیک پرداخته ایم.

از سوی دیگر ناوگان هفتم آمریکا در بیانیه ای پیشتر اعلام داشت، ناو یو.

اس.

اس جان پل جونز روز چهارشنبه با تاکید بر حقوق و آزادی های دریانوردی در فاصله حدودا 130 مایل دریایی غرب جزایر لاکشادویپ، در داخل منطقه اقتصادی انحصاری هند، بدون درخواست رضایت قبلی هند، مطابق با قوانین بین المللی به گشت زنی پرداخت .

در این بیانیه تصریح شد، این الزام هند مبنی بر این که کشورها به دریافت رضایت قبلی آن به جهت انجام عملیات های نظامی در منطقه اقتصادی انحصاری اقدام کنند مغایر با قوانین بین المللی بوده و اینکه آمریکا هر طور که قوانین بین المللی اجازه دهد پرواز، دریانوردی و عملیاتش را انجام می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض دهلی نو به واشنگتن از بابت عبور ناو آمریکایی از منطقه اقتصادی انحصاری هند

اعتراض دهلی نو به واشنگتن از بابت عبور ناو آمریکایی از منطقه اقتصادی انحصاری هند