مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-10بين الملل

هماهنگ کننده مرزی کاخ سفید در میانه بحران پناهجویان از سمت خود کنار می رود


دستیار ویژه رییس جمهور و هماهنگ کننده مرزهای جنوب غربی آمریکا در حالی که دولت بایدن با بحران در این مرزها مواجه است، قصد دارد تا پایان ماه میلادی جاری کناره گیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روبرتا اس.

جاکوبسون سفیر سابق آمریکا در مکزیک که در دولت بایدن به عنوان دستیار ویژه رییس جمهور و هماهنگ کننده مرزهای جنوب غربی منصوب شده بود، اواخر ماه میلادی جاری (آوریل) از سمت خود کناره گیری خواهد کرد؛ این در حالی است که دولت بایدن با بحران در این مرزها و موج مهاجرانی که قصد ورود به این کشور را دارند مواجه است.

او هنگام اعلام این تصمیم، گفت که انتصاب وی به عنوان دستیار ویژه و هماهنگ کننده مرزی در کاخ سفید قرار بوده 100 روزه باشد که این مهلت پایان آوریل به اتمام می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه آمریکایی نیویورک تایمز ، زمان ترک دولت از سوی او ضربه زننده است زیرا در میانه تلاش های واشنگتن برای کاستن از روند مهاجرت از هندوراس، گواتمالا و السالوادور اتفاق می افتد.

او هنگام انتصاب، قرار بود تلاش ها در این زمینه را هدایت کند.

منتقدان جمهوری خواه سیاست مهاجرتی بایدن می گویند تصمیم وی برای تغییر سریع بسیاری از سیاست های سختگیرانه دوران ترامپ در 100 روز اول دولت، موج جدیدی از مهاجرت از آمریکای مرکزی را در پی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگ کننده مرزی کاخ سفید در میانه بحران پناهجویان از سمت خود کنار می رود

هماهنگ کننده مرزی کاخ سفید در میانه بحران پناهجویان از سمت خود کنار می رود