مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-10بين الملل

فشارهای ریاض و الحریری نتیجه داد؛ الکاظمی سفر الدیاب به عراق را لغو کرد


یک روزنامه لبنانی در گزارشی از به بار نشستن فشارهای ریاض و الحریری برای جلوگیری از سفر مهم نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان به عراق و لغو این سفر از سوی «مصطفی الکاظمی» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  قرار بود، حسان دیاب  نخست وزیر پیشبرد امور طی گزارشی که امروز (شنبه - 10 آوریل) منتشر شد، با این مقدمه نوشت: پیش از فشارهای عربی و بین المللی، کسانی در داخل لبنان تصمیم گرفتند که ابزار اجرایی تشدید فروپاشی و مانع تراشی در قبال هر دریچه ای برای کمک به این کشور شوند.

در ادامه این گزارش آمده است: محاصره اشکال متعددی دارد و لغو سفر حسان دیاب، نخست وزیر پیشبرد امور به عراق در پاسخ به دستوران خارجی صورت گرفت.

دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری لبنان از به تاخیر افتادن این سفر که قرار بود 17 آوریل جاری انجام شود، خبر داد و اعلام کرد: این سفر از سوی برادران در عراق به تاخیر افتاد.

اداره تشریفات در نخست وزیری دولت عراق به اداره تشریفات در نخست وزیری للبنان، امروز [جمعه] درخواست برای به تاخیر افتادن این زمان را به دلایل داخلی در عراق ابلاغ کرد.

بنا بر این گزارش، قرار بود یک هیأت لبنانی به ریاست دیاب و همراهی وزرای کشاورزی، صنایع، بهداشت، گردشگری و انرژی با هدف امضای یک توافق اولیه برای دستیابی به 500 هزار تن نفت مقابل خدمات به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشارهای ریاض و الحریری نتیجه داد؛ الکاظمی سفر الدیاب به عراق را لغو کرد

فشارهای ریاض و الحریری نتیجه داد؛ الکاظمی سفر الدیاب به عراق را لغو کرد