مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 07:102021-04-10ورزشي

مشکلات مالی و ساختاری باشگاه پارس جنوبی جم برطرف می شود


نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با حمایت شرکت ملی نفت ایران، مشکلات مالی و ساختاری باشگاه پارس جنوبی جم برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام موسی احمدی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حمایت از فعالیت های ورزشی در جنوب استان بوشهر را به عنوان یک اولویت در دستور کار داریم و پیگیری های متعددی در این زمینه داشته ایم.

وی با اشاره به دیدار خود با مدیرعامل شرکت ملی نفت برای پیگیری و رفع مشکلات باشگاه پارس جنوبی جم اضافه کرد: در این دیدار بر لزوم حمایت مناسب از این باشگاه پرطرفدار تاکید کردیم.

نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح مسائل و مشکلات باشگاه پارس جنوبی جم و اهمیت این تیم برای مردم حوزه جنوب استان تصریح کرد: رفع همه مشکلات مالی و ساختاری باشگاه ضروری است.

وی ادامه داد: پس از طرح این مشکلات، مدیرعامل شرکت ملی نفت در دستوری به معاونین و مسئولین شرکت ملی نفت با حمایتی تمام قد خواهان حل مشکلات مالی و پرداخت بدهی های این باشگاه در اسرع وقت شد.

احمدی خاطرنشان کرد: همچنین پیرو درخواست های صورت گرفته، مدیرعامل شرکت ملی نفت حمایت کامل و جامع وزارت نفت از باشگاه پارس جنوبی را طی دستوری به معاونین و منطقه ویژه پارس جنوبی ابلاغ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مالی و ساختاری باشگاه پارس جنوبی جم برطرف می شود

مشکلات مالی و ساختاری باشگاه پارس جنوبی جم برطرف می شود