مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-10سياسي

علی اکبر صالحی: زیرساخت های صنعت هسته ای حفظ شد


علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: پس از تصویب قانون و اجرای صحیح و دقیق مفاد آن توسط سازمان انرژی اتمی، این حقیقت بر همگان هویدا شد که زیرساخت های این صنعت ملی با وسواس بسیار حفظ شد و چنانچه مقامات و تصمیم سازان ارشد نظام امری را به مسوولان .

- علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: پس از تصویب قانون و اجرای صحیح و دقیق مفاد آن توسط سازمان انرژی اتمی، این حقیقت بر همگان هویدا شد که زیرساخت های این صنعت ملی با وسواس بسیار حفظ شد و چنانچه مقامات و تصمیم سازان ارشد نظام امری را به مسوولان صنعت هسته ای تفویض کنند در زمانی کوتاه، هنگامه ای عظیم برپا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس سازمان انرژی اتمی گفت: زیرساخت های صنعت هسته ای با وسواس بسیار حفظ شد و چنانچه مقامات و تصمیم سازان ارشد نظام امری را به مسوولان صنعت هسته ای تفویض کنند در زمانی کوتاه، هنگامه ای عظیم برپا خواهد شد.

علی اکبر صالحی روز شنبه در آیین پانزدهمین سالروز ملی فناوری هسته ای ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: به رسم حق شناسی از هدایات و ارشادات راهگشای رهبر حکیم فرزانه انقلاب و حمایت های ریاست جمهوری در مسیر تثبیت و توسعه دستاوردهای صنعت هسته ای سپاسگزاری می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی اکبر صالحی: زیرساخت های صنعت هسته ای حفظ شد

علی اکبر صالحی: زیرساخت های صنعت هسته ای حفظ شد