مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-10سياسي

سفرهای نوروزی و دورهمی ها موجب تغییر وضعیت نطنز از زرد به قرمز شد


سفرهای نوروزی، دورهمی های خانوادگی، مراسم عقد و عروسی و رفتن به طبیعت به شکل دسته جمعی از عوامل مؤثر در تغییر وضعیت نطنز از زرد به قرمز شد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار نطنز گفت: سفرهای نوروزی، دورهمی های خانوادگی، مراسم عقد و عروسی و رفتن به طبیعت به شکل دسته جمعی از عوامل مؤثر در تغییر وضعیت نطنز از زرد به قرمز شد.

رمضانعلی فردوسی در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت شهرستان نطنز و تبدیل وضعیت این شهرستان از زرد به قرمز، اظهار کرد: یکی از دلایل مهم این تبدیل وضعیت، سفرهای نوروزی و کمرنگ شدن رعایت پروتکل های بهداشتی بود که در نتیجه به طرز محسوسی، آمار مبتلایان بالا رفت و وضعیت از زرد به قرمز تغییر پیدا کرد.

وی افزود: در نطنز بومی های زیادی از این شهرستان ساکن کلانشهرهای بزرگ مانند تهران هستند که در تعطیلات طول سال به شهر خود سفر می کنند.

در یک مقطع زمانی قبل از ایام نوروز که شرایط کشور از نظر شیوع کرونا بهتر بود سفرها تا حدی آزاد شد و ما طبق قانون نمی توانستیم مانع پلاک هایی شویم که از شهرهای زرد و آبی به نطنز می آیند.

فرماندار نطنز گفت: همچنین دورهمی های خانوادگی، مراسم عقد و عروسی و رفتن به طبیعت به شکل دسته جمعی یکی دیگر از عواملی بود که وضعیت شهرستان را بدتر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای نوروزی و دورهمی ها موجب تغییر وضعیت نطنز از زرد به قرمز شد

سفرهای نوروزی و دورهمی ها موجب تغییر وضعیت نطنز از زرد به قرمز شد