مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-10اجتماعي

آغاز فعالیت 31 کارگاه تخصصی آنلاین فرهنگی هنری بهار 1400 ویژه کودکان و نوجوانان


مدیرکل کانون آذربایجان شرقی از شروع 31 کارگاه آنلاین فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان از 21 فروردین ماه خبر داد.

- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی اعلام کرد: آغاز فعالیت 31 کارگاه تخصصی آنلاین فرهنگی هنری بهار 1400 ویژه کودکان و نوجوانان ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل کانون آذربایجان شرقی از شروع 31 کارگاه آنلاین فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان از 21 فروردین ماه خبر داد.

علی بینش با اعلام مطلب اظهار کرد: این کارگاه ها، چهارمین مرحله از فعالیت های مجازی تخصصی بوده که از تابستان 99 آغاز و در بهار 1400 نیز با افزایش عناوین آن تداوم یافته است.

وی نقاشی، داستان نویسی و نجوم مقدماتی، پیشرفته، کارگاه های حال خوش زندگی با محوریت خودباوری و شادزیستن، خوشنویسی، ساخت عروسک های نمایشی، موسیقی ارف، نوشتن خلاق، قصه گویی، سفالگری و صنایع دستی و دوره های ویژه پرورش خلاقیت را از جمله عناوین کارگاه ها برشمرد و گفت: روز شنبه 21 فروردین ماه کارگاه های آنلاین فعالیت خود را آغاز می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛ وی با اشاره به شرایط کرونایی و لزوم مراقبت از کودکان و نوجوانان افزود: این کارگاه ها و نیز فعالیت های برخط مرکز کودکان بهترین فرصت برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت 31 کارگاه تخصصی آنلاین فرهنگی هنری بهار 1400 ویژه کودکان و نوجوانان

آغاز فعالیت 31 کارگاه تخصصی آنلاین فرهنگی هنری بهار 1400 ویژه کودکان و نوجوانان