مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-10پزشكي

تولد 57 نوزاد در اسدآباد


رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد از تولد 57 نوزاد ایام نوروز در اسدآباد خبر داد و گفت: 26 هزار و 634 بیمار نیز در این ایام به بیمارستان شهرستان مراجعه کرده اند.

- ایرج صالحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در طرح سلامت نوروزی اظهار کرد: در این ایام هماهنگی لازم برای حضور متخصص جراحی در روزهای فاقد آنکال جراحی و جذب دستیار سال آخر پرستاری آنکال برای حضور در مواقع بحرانی، نظارت سوپروایزر بالینی بر ویزیت روزانه، تعیین تکلیف سریع بیماران، برنامه آنکالی پزشکان و سایر گروه ها، پاراکلینیک، پشتیبانی، بیمه و مددکاری و گزارش موارد خاص در اسرع وقت مورد توجه بود.

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد از ارائه خدمات به 31 مصدوم تصادفی ایام نوروز خبر داد و افزود: به 74 بیمار غیر تصادفی، 10 بیمار قلبی و 10 بیمار تنفسی خدمات ارائه شد.

وی از درمان دو بیمار در محل تصادف خبر داد و با بیان اینکه 22 بیمار در محل غیر تصادفی درمان شدند که خوشبختانه فوتی تصادفی هم نداشتیم گفت: تعداد مراجعین به بیمارستان 26 هزار و 634 نفر بودند و تعداد مراجعین اورژانس بیمارستان 8 هزار و  401 نفر؛ ضمن اینکه در ایام نوروز 10 هزار و 363 مورد ویزیت پزشک متخصص و عمومی انجام شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد 57 نوزاد در اسدآباد

تولد 57 نوزاد در اسدآباد