مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-10اقتصادي

طرح «اطعم مهدوی» در استان بوشهر اجرا می شود/ طبخ 600 هزار پرس غذا


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از اجرای طرح «اطعم مهدوی» در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این طرح 20 آشپزخانه در استان بوشهر برپا می شود.

- بوشهر - مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از اجرای طرح اطعم مهدوی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این طرح 20 آشپزخانه در استان بوشهر برپا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال برنامه های متنوعی برای کمک به نیازمندان و رفع نیازهای آنها توسط کمیته امداد استان بوشهر اجرا می شود.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت خیرین در اجرای برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان، اضافه کرد: خیران با مشارکت فعالانه و اهدا کمک های نقدی و غیر نقدی یاری گر کمیته امداد در اجرای برنامه ها خواهند بود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از افتتاح 20 آشپزخانه طبخ غذای گرم و طبخ 600 هزار پرس غذا در ماه رمضان خبر داد و بیان کرد: روزانه 20 هزار پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان توزیع می شود.

وی با اشاره به توزیع 50 هزار بسته جیره غذایی خشک میان نیازمندان در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: این بسته های غذایی شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی، حبوبات و … می باشد که ارزش تقریبی آن به 400 هزار تومان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «اطعم مهدوی» در استان بوشهر اجرا می شود/ طبخ 600 هزار پرس غذا

طرح «اطعم مهدوی» در استان بوشهر اجرا می شود/ طبخ 600 هزار پرس غذا