مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 07:302021-04-10ورزشي

رفیعی: قول نمی دهیم در پرونده شکایت از AFC به CAS پیروز شویم


مشاور عالی حقوقی رییس فدراسیون فوتبال می گوید شکایت ایران از تصمیم AFC برای واگذاری میزبانی انتخابی جام جهانی در گروه سوم آسیا به بحرین ناعادلانه بوده و از حق قانونی خود برای جلوگیری از تضییع حقوق مملکت ایران استفاده کرده اند.

- مشاور عالی حقوقی رییس فدراسیون فوتبال می گوید شکایت ایران از تصمیم AFC برای واگذاری میزبانی انتخابی جام جهانی در گروه سوم آسیا به بحرین ناعادلانه بوده و از حق قانونی خود برای جلوگیری از تضییع حقوق مملکت ایران استفاده کرده اند.

غلامرضا رفیعی، مشاور عالی حقوقی رییس فدراسیون فوتبال در گفت وگو با ایسنا، درباره واکنش AFC به تقاضای رسیدگی سریع به پرونده اعطای میزبانی به بحرین در دادگاه CAS، گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا علاوه بر دو روز مهلت قانونی، یک روز دیگر برای پاسخگویی درخواست کرده بود.

احتمالا آن ها پاسخ خود را تا پایان ساعت اداری دیروز داده باشند اما در حال حاضر در تعطیلات پایان هفته (شنبه و یک شنبه) به سر می بریم و روز دوشنبه مشخص که AFC با درخواست ایران موافقت کرده است یا خیر.

دوست نداریم تاخیری در برگزاری انتخابی جام جهانی ایجاد شود او در واکنش به این که امکان دارد به علت رسیدگی به این پرونده، تاخیری در برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی در گروه ایران حاصل شود؟ اظهار کرد: امیدواریم که کنفدراسیون ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفیعی: قول نمی دهیم در پرونده شکایت از AFC به CAS پیروز شویم

رفیعی: قول نمی دهیم در پرونده شکایت از AFC به CAS پیروز شویم