مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-10سياسي

500 پرستار در استان بوشهر جذب می شوند


دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: اکنون ما به تعداد بیشتری پرستار نیاز داریم، که در آزمونی که در بهمن ماه 99 برگزار شد 500 نیروی جدید را جذب کردیم و در سال جاری نیز 500 نیروی دیگر از طریق آزمون جذب خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه واکسیناسیون افراد دارای بیماری خاص در حال انجام است، اظهار داشت: در این مرحله با بیماران خاص (بیماران مبتلا به ام.

اس، دیالیزی و سرطانی) تماس گرفته خواهد شد و برای واکسیناسیون فراخوانده می شوند.

دبیر ستاد مقابله با یگان است.

کشمیری افزود: با توجه به اینکه برخی پاکبانان با زباله های عفونی در ارتباط هستند، واکسیناسیون ایشان در اولویت قرار گرفته است که در حال حاضر در استان بوشهر نیز این کار در حال انجام است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در آینده افراد برای واکسیناسیون باید پرونده الکترونیک سلامت در مراکز بهداشتی داشته باشند و کسانی که پرونده ندارند ممکن است از قلم بیفتند.

کشمیری با اشاره به شماره تماس 4030 برای اطلاع از وضعیت پرونده الکترونیک سلامت بیان کرد: هنوز فراخوانی برای واکسیناسیون همگانی انجام نشده ولی مردم می توانند پرونده را تشکیل دهند تا این آمادگی ایجاد شود و اسامی افراد استخراج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 پرستار در استان بوشهر جذب می شوند

500 پرستار در استان بوشهر جذب می شوند