مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 08:002021-04-10فرهنگي

آخرین وضعیت سلامتی فریدون شهبازیان/ چرا موسیقی «یاور» پیشنهاد شد؟


آرمان زرین کوب تهیه کننده سریال «یاور» درباره آخرین وضعیت سلامتی فریدون شهبازیان که در حال ساخت موسیقی این سریال دچار شکستگی استخوان شد، توصیحاتی ارائه کرد.

- آرمان زرین کوب تهیه کننده سریال یاور درباره آخرین وضعیت سلامتی فریدون شهبازیان که در حال ساخت موسیقی این سریال دچار شکستگی استخوان شد، توصیحاتی ارائه کرد.

آرمان زرین کوب تهیه کننده سریال یاور مجموعه رمضانی شبکه سه سیما که فریدون شهبازیان آهنگسازی آن را بر عهده دارد درباره وضعیت این آهنگساز مطرح موسیقی به خبرنگار مهر بیان کرد: فریدون شهبازیان به دلیل شکستگی استخوان که برایش پیش آمد نیاز به عمل جراحی داشت که امروز قرار است لگن و دست خود را عمل کند و پین بگذارد.

وی ادامه داد: خدا را شکر حال عمومی استاد شهبازیان خوب است و بعد از عمل جراحی باید دو تا سه روز در بیمارستان تحت مراقبت باشد.

زرین کوب در ادامه درباره دلیلی که باعث شد برای ساخت موسیقی سریال سراغ این آهنگساز مطرح و باسابقه بروند توضیح داد: خیلی از هنرمندان ما به ویژه کسانی که پیشکسوت هستند در حوزه های مختلف بازیگر، موسیقی، کارگردانی و فعالیت دارند اما کمتر سراغشان می رویم و در دایره محدودی از انتخاب ها کار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت سلامتی فریدون شهبازیان/ چرا موسیقی «یاور» پیشنهاد شد؟

آخرین وضعیت سلامتی فریدون شهبازیان/ چرا موسیقی «یاور» پیشنهاد شد؟