مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 08:002021-04-10پزشكي

تشخیص افسردگی و اختلال دو قطبی با یک آزمایش خون جدید


محققان دانشگاه ایندیانا سخت تلاش کرده اند تا نشانگرهای زیستی خون را برای اختلالات اعصاب و روان شناسایی کنند و اکنون با یک آزمایش خون جدید در انجام آن موفق شده اند.

- محققان دانشگاه "ایندیانا" سخت تلاش کرده اند تا نشانگرهای زیستی خون را برای اختلالات اعصاب و روان شناسایی کنند و اکنون با یک آزمایش خون جدید در انجام آن موفق شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، افسردگی بیماری شایعی است که بیش از 264 میلیون نفر را در تمام سنین در سراسر جهان تحت تأثیر قرار داده است.

هنگامی که در جسم خود احساس بیماری می کنیم، پزشک می تواند آزمایشاتی را انجام دهد تا دلیل آن را بفهمد و با یک آزمایش ساده خون در بسیاری از موارد، پاسخ فاش می شود.

با این حال، هنگامی که دچار یک شرایط روانی می شویم که باعث پریشانی ما می شود، تشخیص و درمان می تواند یک فرآیند طولانی و پیچیده باشد که عمدتا به آزمون و خطا متکی است و هیچ تضمینی برای شناسایی صحیح مشکل وجود ندارد.

اکنون براساس یک مطالعه موفقیت آمیز جدید که توسط محققان دانشکده پزشکی دانشگاه ایندیانا انجام شده است، یک آزمایش خون جدید که هدف آن حمایت از یک روش پزشکی دقیق برای درمان اختلالات روانی است، می تواند افسردگی و اختلال دو قطبی را در خون بیماران تشخص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص افسردگی و اختلال دو قطبی با یک آزمایش خون جدید

تشخیص افسردگی و اختلال دو قطبی با یک آزمایش خون جدید