مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 08:152021-04-10سياسي

جمهوری اسلامی یکی از قدرت های منطقه ای در حوزه فناوری است


رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی گفت: فعالیت کارخانه نوآوری و تعریف ناحیه نوآوری در اطراف دانشگاه فردوسی این نوید را به جامعه فناوری استان خراسان و کشور می دهد که جمهوری اسلامی یکی از قدرت های منطقه ای در حوزه فناوری است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی گفت: فعالیت کارخانه نوآوری و تعریف ناحیه نوآوری در اطراف دانشگاه فردوسی این نوید را به جامعه فناوری استان خراسان و کشور می دهد که جمهوری اسلامی یکی از قدرت های منطقه ای در حوزه فناوری است.

دکتر اسماعیل قادری فر امروز 21 فروردین ماه طی بازدید از شرکت های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان رضوی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پارک خراسان به عنوان پنج پارک برتر کشور و میزبان بیش از 200 شرکت دانش بنیان و فناور است.

فعالیت کارخانه نوآوری و تعریف ناحیه نوآوری در اطراف دانشگاه فردوسی این نوید را به جامعه فناوری استان خراسان و کشور می دهد که جمهوری اسلامی یکی از قدرت های منطقه ای در حوزه فناوری است.

روند توسعه کسب و کار شرکت های دانش بنیان در گذر اقتصاد کشور از اقتصاد خرد به کلان و عبور از اقتصاد تک محصولی روند معنی داری به خود پیدا کرده است.

وی بیان کرد: شرکت های دانش بنیان در پایان سده 1300 شمسی با ثبت رکورد فروش بیش از 180 هزار میلیارد در سخت ترین شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی یکی از قدرت های منطقه ای در حوزه فناوری است

جمهوری اسلامی یکی از قدرت های منطقه ای در حوزه فناوری است