مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-10سياسي

انتصاب یک مدیر غیربومی دیگر در فارس علی رغم مخالفت شدید نمایندگان استان


انتصاب مدیران غیر بومی در استان فارس یکی از معضلاتی است که سال های سال آسیب های بسیاری را بر بدنه این استان وارد کرده، آسیبی که به دلیل نا آشنا بودن مدیران غیربومی با شرایط استان فارس سبب شده اتفاقات غیر منتظره ای را شاهد باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، این بار نیز سخن از انتصاب غیربومی دیگری در استان با فاصله اندک از یک انتصاب دیگر است.

  هنوز چندماهی بیشتر از انتصاب مدیر پتروشیمی شیراز که فردی غیربومی است نگذشته که علی رغم انتقادات وارد شده نسبت به این موضوع در همین هفته مدیر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان فارس از استان همجوار منصوب خواهد شد.

  این در حالی است که نمایندگان مردم فارس و شیراز در مجلس با انتصاب مدیران غیربومی به شدت مخالفت کرده و روح الله نجابت، نماینده شیراز و زرقان در توییتی این موضوع را به رییس ستاد اجرایی فرمان امام در کشور تذکر داده بود.

  اما به نظر می رسد مسوولان بالادستی بدون توجه به این نارضایتی ها در استان و عواقبی که به دنبال خواهد داشت، کار خود را انجام می دهند و این بار نیز مدیر ستاد اجرایی فرمان امام در اصفهان را بر سکوی مدیریت این نهاد در فارس خواهند نشاند! این در حالی است که استان فارس مهد علم است و جوانان متبحر و با انگیزه بسیاری در حوزه های مختلف در این استان حرف ها برلی گفتن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب یک مدیر غیربومی دیگر در فارس علی رغم مخالفت شدید نمایندگان استان

انتصاب یک مدیر غیربومی دیگر در فارس علی رغم مخالفت شدید نمایندگان استان