مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-10پزشكي

کارگاه بین المللی ظرفیت سازی از طریق به کارگیری تفکر سیستمی


با حمایت نیماد و همکاری دانشگاه بازل سوییس کارگاهی به منظور ارایه مبانی اولیه تفکر سیستمی، اهمیت تفکر سیستمی در طراحی و ارزیابی مداخلات و اصلاحات نظام سلامت و کاربرد رویکرد تفکر سیستمی در توسعه نظام سلامت ایران و جهان برگزار می شود.

- با حمایت نیماد و همکاری دانشگاه بازل سوییس برگزار می شود کارگاه بین المللی ظرفیت سازی از طریق به کارگیری تفکر سیستمی با حمایت نیماد و همکاری دانشگاه بازل سوییس کارگاهی به منظور ارایه مبانی اولیه تفکر سیستمی، اهمیت تفکر سیستمی در طراحی و ارزیابی مداخلات و اصلاحات نظام سلامت و کاربرد رویکرد تفکر سیستمی در توسعه نظام سلامت ایران و جهان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز تحقیقات عدالت در سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران کارگاه بین المللی ظرفیت سازی از طریق به کارگیری تفکر سیستمی برای مدیران و محققان نظام سلامت را با حمایت موسسه نیماد در قالب گرنت Bridging و با همکاری دانشگاه بازل کشور سوییس برگزار و اجرا می کند.

این کارگاه در نظر دارد با استفاده از مثال های عملی از وضعیت فعلی نظام سلامت ایران، نشان دهد که چگونه تفکر سیستمی می تواند دلایل اصلی مشکلات و چالش های سیستم را روشن کند.

همچنین نمونه های عملی از چگونگی استفاده از تفکر سیستمی را برای حل مشکلات رایج پیش روی نظام های سلامت، واکاوی و بحث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه بین المللی ظرفیت سازی از طریق به کارگیری تفکر سیستمی

کارگاه بین المللی ظرفیت سازی از طریق به کارگیری تفکر سیستمی