مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-10اقتصادي

2682 گلستانی مستمری بگیر صندوق روستاییان و عشایر هستند


مدیر صندوق بیمه کشاورزان روستاییان و عشایر گلستان از واریز مستمری فروردین ماه خبرداد و گفت: تعداد کل مستمری بگیران بیمه کشاورزان روستاییان و عشایر استان گلستان دو هزار و 682 نفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دانیال پولادوند بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: تعداد کل مستمری بگیران بیمه کشاورزان روستاییان و عشایر استان گلستان دو هزار و 682 نفر است که پس از طی زمان قانونی از مزایای مستمری فوتی، از کارافتادگی و بازنشستگی برخوردار می شوند.

وی ادامه داد: هزار و 620 نفر از مستمری بگیران بیمه کشاورزان روستاییان و عشایر استان مستمری فوتی و 197 نفر از مستمری بگیران هم بیمه از کار افتادگی دریافت می کنند.

پولادوند بیان کرد: همچنین 865 نفر از مستمری بگیران بیمه کشاورزان روستاییان و عشایر استان مستمری بازنشستگی دریافت می کنند.

وی گفت: هشت سطح درآمدی برای این صندوق در نظر گرفته شده است که متقاضی یک سطح را انتخاب می کند و سپس بر اساس همان مبنا، حق بیمه را پرداخت و از مزایای مستمری و بازنشستگی برخوردار می شود.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان روستاییان و عشایر استان گلستان اضافه کرد: هر شخصی که در مناطق روستایی، عشایری و شهرهای زیر 20 هزار نفر زندگی می کند و یا کشاورزان، قالیبافان، زنبورداران، رانندگان حمل و نقل بار و مسافر، اعضای نظام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2682 گلستانی مستمری بگیر صندوق روستاییان و عشایر هستند

2682 گلستانی مستمری بگیر صندوق روستاییان و عشایر هستند