مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-10سياسي

با حذف زد و بندی های سیاسی، شهر را به مردم بازگردانیم


رییس فراکسیون مدیریت شهری مجلس گفت که در این دوره از انتخابات ملاک تخصص، تجربه و کارآمدی در انتخاب کاندیداهای شوراهای شهر، جایگزین توصیه نامه های سیاسی در عرصه مدیریت شهری قرار داده شود.

- رییس فراکسیون مدیریت شهری مجلس گفت که در این دوره از انتخابات ملاک تخصص، تجربه و کارآمدی در انتخاب کاندیداهای شوراهای شهر، جایگزین توصیه نامه های سیاسی در عرصه مدیریت شهری قرار داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن پیرهادی، رییس فراکسیون مدیریت شهری مجلس با تاکید بر اینکه اصلاح امور جز با مفاهمه و همدلی جریان های سیاسی بر سر رویکردهای اشتباه گذشته میسر نمی شود، به احزاب و گروه های سیاسی ورای مرز بندی های سیاسی شان پیشنهاد کرد در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر به جای توجه به توصیه نامه های صاحب نفوذان سیاسی، میدان را به متخصصان و دغدغه مندان مدیریت شهری واگذارکنند.

نماینده تهران تاکید کرد که همه ما می دانیم روند پشیبرد امور در این چهار دهه کاستی هایی داشته و دارد که به جد نیازمند اصلاح است، در این بین اما به دلیل نزدیک بودن موعد انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر، پرداختن به اصلاح رویه مدیریت شهری و سپردن آن به صاحبانش گامی اساسی و ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حذف زد و بندی های سیاسی، شهر را به مردم بازگردانیم

با حذف زد و بندی های سیاسی، شهر را به مردم بازگردانیم