مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-10سياسي

بخشی از آب مورد نیاز صنایع فارس از سد تنگ سرخ بشار تامین شود


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: سد تنگ سرخ بشار و پساب فاضلاب شهرهای بزرگ فارس از منابع تامین آب استان محسوب می شوند که باید مدنظر قرار گیرند و آب مورد نیاز صنایع را از آنها تامین کنیم.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: سد تنگ سرخ بشار و پساب فاضلاب شهرهای بزرگ فارس از منابع تامین آب استان محسوب می شوند که باید مدنظر قرار گیرند و آب مورد نیاز صنایع را از آنها تامین کنیم.

جعفر قادری شنبه 21 فروردین نیز در نشست انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با بیان اینکه وضعیت استان فارس نسبت به دیگر استان ها متفاوت است، گفت: چندین منبع آب در اختیار ما قرار دارد که می توان روی آن حساب باز کرد و انتقال آب از خلیج فارس یکی از این منابع است.

او با بیان اینکه انتقال آب از خلیج فارس به دیگر استان ها هم می تواند بخشی از نیاز استان فارس را تامین کند، افزود: به طور مثال از خط انتقال استان کرمان برای تامین آب شهرستان های شرقی می توان استفاده کرد.

محمدجواد عسکری، نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه به حرکت های خوبی برای انتقال آب از دریا که در حال انجام است اما کافی نیست، گفت: استان فارس با ظرفیتپها و قابلیت های بالایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از آب مورد نیاز صنایع فارس از سد تنگ سرخ بشار تامین شود

بخشی از آب مورد نیاز صنایع فارس از سد تنگ سرخ بشار تامین شود