مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-10سياسي

اهتمام تلاش ویژه برای هوشمندسازی پلیس در سال جدید


نیروی انتظامی در انضباط و تدوین پروتکل های بهداشتی در بین نیروهای مسلح الگو بودچراکه به موقع توانست ظرفیت های درمانی را با توجه امکانات موجود افزایش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار محمدعلی نوری نژاد در بیست و پنجمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، روسا و مدیران ناجا به تشریح اقدامات نیروی انتظامی طی سال 99 پرداخت و گفت: ناجا با تمامی امکانات و ظرفیت ها در تمامی حوزه ها علاوه بر ماموریت های ذاتی و محوله پای کار بود و انصافا خوش درخشید.

وی با بیان اینکه یکی از ماموریت های مهم در سال گذشته مقابله با کرونا بود، اظهارکرد: نیروی انتظامی در انضباط و تدوین پروتکل های بهداشتی در بین نیروهای مسلح الگو بود چراکه به موقع توانست ظرفیت های درمانی را با توجه به امکانات موجود افزایش دهد.

معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه کار در نیروی انتظامی تعطیل بردار نیست، تصریح کرد : نیروی انتظامی در این مدت زمانی بسیاری از جلسات را به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار کرد که الحمدلله این امر با همکاری آحاد کارکنان به خوبی انجام شد.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی معاونت آماد توانست حدود 30 میلیون ماسک را تولید و توزیع کند و تمامی رده های مربوطه در این خصوص پای کار بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام تلاش ویژه برای هوشمندسازی پلیس در سال جدید

اهتمام تلاش ویژه برای هوشمندسازی پلیس در سال جدید