مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 09:102021-04-10اقتصادي

اسدآباد در آستانه تنش آبی


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد با اشاره به موج چهارم بیماری کرونا و کاهش میزان بارش ها نسبت به مدت مشابه سال قبل، شرایط آبی شهر اسدآباد را بحرانی اعلام کرد.

- ایسنا/همدان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد با اشاره به موج چهارم بیماری کرونا و کاهش میزان بارش ها نسبت به مدت مشابه سال قبل، شرایط آبی شهر اسدآباد را بحرانی اعلام کرد.

علی اکبر رحمانی در گفت و گو با ایسنا، افزود: میانگین بارش استان در سال آبی جاری 36.

4میلیمتر بوده که نسبت به مدت مشابه بلندمدت 18 درصد کاهش دارد که با روشن شدن زودهنگام چاه های کشاورزی افت بیشتر سطح آب های زیرزمینی را به همراه داشته است.

️وی با بیان اینکه عمده ترین منابع تامین آب شهرستان اسدآباد سفره های زیرزمینی هستند، اظهار کرد: به علت کاهش میزان بارندگی ها در سال آبی جاری اکثر چشمه ها و قنوات شهرستان از آبدهی قبلی برخوردار نبوده و کاهش محسوسی دارند که با گرم شدن هوا و افزایش میزان مصرف و برداشت آب به طور قطع تامین آب شرب برخی روستاها نیز با مشکل مواجه خواهد شد.

️رحمانی به بخش قابل توجه مصرف آب توسط کولرهای آبی اشاره کرد و گفت: روشن شدن کولرهای آبی زودتر از موعد مقرر مصرف آب را افزایش می دهد که در این راستا تنها با برنامه ریزی و مدیریت مصرف می توان از شرایط بحران کم آبی عبور کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدآباد در آستانه تنش آبی

اسدآباد در آستانه تنش آبی