مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-10سياسي

ابتلای 5719 نفر از کارکنان دولت در خراسان شمالی به کرونا


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون پنج هزار و 719 نفر از کارکنان دولت در این استان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون پنج هزار و 719 نفر از کارکنان دولت در این استان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

بیگ زاده در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا که 20 فروردین ماه در محل استانداری برگزار شد، اظهارکرد: تاکنون از تعداد افراد مبتلا به این ویروس پنج هزار و 560 نفر بهبود یافته و 131 نفر نیز در حال درمان هستند.

وی افزود: متاسفانه 20 نفر از کارکنان دولت که به کرونا مبتلا شده بودند نیز جان خود را از دست داده اند که از این تعداد 15 نفر مرد و پنج نفر خانم بوده اند.

بیگ زاده با تاکید بر اینکه باید بخش نامه های صادر شده ستاد کرونا را برای اجرا بیشتر مورد توجه قرار دهیم، ادامه داد: دستگاه های خدمات رسانی و ضروری که در شهرهای با وضعیت زرد قرار دارند باید به صورت100 درصدی حضور یابند اما کارکنان دستگاه های غیر ضرور تا دوم سوم باید در محل کار حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: دستگاه های خدمات رسانی و ضروری که در شهرهای با وضعیت نارنجی قرار دارند باید به دو سوم حضور یابند اما کارکنان دستگاه های غیر ضرور تا 50 درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 5719 نفر از کارکنان دولت در خراسان شمالی به کرونا

ابتلای 5719 نفر از کارکنان دولت در خراسان شمالی به کرونا