مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-10حوادث

35 هزار قطعه جوجه قاچاق در شاهرود کشف و ضبط شد


فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف و ضبط 35 هزار قطعه جوجه مرغ یک روزه قاچاق از یک دستگاه کامیونت در شهرستان شاهرود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله حسنی در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه همزمان با ظهر شنبه با بیان اینکه یک دستگاه کامیونت در شهرستان شاهرود به ظن همراه داشتن بار قاچاق، ظهر امروز با تلاش مأموران متوقف شد، تاکید کرد: از این کامیونت 35 هزار قطعه جوجه یک روزه کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه مأموران ایستگاه شهید نوری شهرستان شاهرود این کامیونت را متوقف و بار را کشف کردند، ابراز کرد: این خودرو در کریدور اصلی مشهد - تهران در حال تردد بود و کارشناسان ارزش کلی بار مذکور را یک میلیارد ریال عنوان کرده اند.

فرمانده انتظامی استان سمنان در ادامه از کشف بیش از 62 تن خوراک دامی احتکار شده به ارزش یک میلیارد و 435 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: این میزان کالای احتکار شده با همراهی دستگاه قضایی و ناجا و همچنان جهاد کشاورزی دوباره به چرخه مصرف باز خواهد گشت.

حسنی بیان کرد: در سالی که حمایت از تولید و رفع مانع گذاری ها به مثابه یک اصل مهم مد نظر قرار دارد، مقابله با جرایم حوزه اقتصادی مانند احتکار و قاچاق و سرقت که به اقتصاد کشورمان ضربات مهلکی می زند در دستور کار ناجا، با جدیت تمام، قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 هزار قطعه جوجه قاچاق در شاهرود کشف و ضبط شد

35 هزار قطعه جوجه قاچاق در شاهرود کشف و ضبط شد