مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 11:302021-04-10اقتصادي

اولویت امسال تامین مسکن محرومان و توسعه روستایی است


مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه در سالی که گذشت طرح تامین 3500 واحد مسکونی ویژه مددجویان و اقشار آسیب پذیر در استان 90 درصد پیشرفت داشت، گفت: - ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه در سالی که گذشت طرح تامین 3500 واحد مسکونی ویژه مددجویان و اقشار آسیب پذیر در استان 90 درصد پیشرفت داشت، گفت: این طرح با تاکید بر توسعه روستایی و محرومیت زدایی امسال هم دنبال می شود.

عطاءالله زمانی شنبه 21 فروردین و در جلسه گرامیداشت دهه حساب 100 امام راحل و سالروز تاسیس بنیاد مسکن، افزود: به مالکان هر واحد مسکونی مددجویی در قالب این طرح 300 میلیون ریال کمک رایگان پرداخت شده که تاکنون در این زمینه 750 میلیارد ریال هزینه شده است.

او گفت: طرح ساخت 3500 واحد مسکونی ویژه مددجویان و اقشار آسیب پذیر در قالب تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه سال گذشته در فارس اجرایی شد و تا کنون 90 درصد پیشرفت داشته است و در قالب این طرح وام های ارزان قیمت 50 میلیون تومانی در اختیار مالکان واحدهای مسکونی قرار می گیرد.

64 درصد از واحد های مسکونی دریافت کننده تسهیلات نیز دراین طرح کار مقاوم سازی را انجام داده است.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس در ادامه برخی از فعالیت های توسعه روستایی در سال گذشته را نیز تشریح کرد و افزود: بنیاد مسکن با تهیه و اجرای طرح های هادی روستایی گام ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت امسال تامین مسکن محرومان و توسعه روستایی است

اولویت امسال تامین مسکن محرومان و توسعه روستایی است