مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 15:002021-04-10ورزشي

تخلف برخی باشگاه های ورزشی و آرایشگاه های استان مرکزی از پروتکل شهرهای قرمز


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: برخی باشگاه های ورزشی به صورت مخفیانه فعالیت می کنند که ورزش و جوانان باید به این مهم ورود کند، - ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: برخی باشگاه های ورزشی به صورت مخفیانه فعالیت می کنند که ورزش و جوانان باید به این مهم ورود کند، همچنین این گونه تخلفات در آرایشگاه های زنانه نیز دیده می شود که دستگاه های مربوطه باید نظارت جدی داشته باشند.

بهروز اکرمی روز شنبه 21 فروردین در ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی اظهار کرد: بهترین گزارش کار و ارزیابی عملکرد نمودارهای علوم پزشکی است، انجام اقدامات بی اثر فقط هزینه کرد بیهوده است.

وی افزود: حضور میوه فروشان بدون ماسک در ابتدای خیابان امام خمینی(ره) مناسب نیست و هیچ اقدامی در این راستا انجام نشده است، بعد از یکسال، دیگر تذکر جوابگو نیست بلکه باید به صورت جدی تر برخورد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خطاب به شهرداران تصریح کرد: شهرداران باید به این مهم ورود کنند، در بازدیدی که بنده امروز از سطح شهر داشتم از 200 وانت بار میوه فروش حداقل 150 نفر فاقد ماسک بودند.

اکرمی ادامه داد: مراقبت از شهر برای بهبود شرایط در اولویت قرار دارد و انتخابات دومین کار فرمانداران است، با توجه به دستورات ستاد ملی، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف برخی باشگاه های ورزشی و آرایشگاه های استان مرکزی از پروتکل شهرهای قرمز

تخلف برخی باشگاه های ورزشی و آرایشگاه های استان مرکزی از پروتکل شهرهای قرمز