مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 15:202021-04-10سياسي

سه شنبه درباره نحوه برگزاری الکترونیکی انتخابات تصمیم گیری می شود


سه شنبه هفته جاری در جلسه هیات اجرایی انتخابات کشور، درباره نحوه برگزاری الکترونیکی انتخابات تصمیم گیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد امیرآبادی فراهانی عصر شنبه در جلسه و نشست صمیمی با اعضای هیأت های اجرایی و نظارت بر انتخابات قم با اعلام این خبر افزود: باتجربه ای که از سال های گذشته از تجمیع آرا و شمارش آرای اعضای شورای شهر کلانشهرها داشته ایم، اگر انتخابات پیش رو به صورت الکترونیکی برگزار شود قطعاً در شمارش آرا و اعلام نتایج آرا شاهد دقت و سرعت عمل بهتری خواهیم بود.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش های دست اندرکاران برگزاری انتخابات در قم گفت: رفع نواقص انتخابات ادوار گذشته باید اولویت تلاش مسئولان باشد و در این زمینه با تمام توان نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام مهری رییس دفتر نظارت شورای نگهبان قم و حیدری فرماندار قم هم در جلسه اعضای هیأت اجرایی استان ابراز امیدواری کردند امسال نیز با همدلی، بصیرت و صمیمت مردم و مسئولان شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه، پرشور و حماسی در نقاط مختلف کشور باشیم.

فرماندار قم تصریح کرد: دغدغه مسئولان استان قم این است که در انتخابات پیش رو، کوچک ترین خطا و اشتباهی صورت نگیرد و از ظرفیت اعضای هیأت اجرایی و نظارت بر انتخابات به عنوان افرادی معتقد، معتمد و وفادار به آرمان های انقلاب به بهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه شنبه درباره نحوه برگزاری الکترونیکی انتخابات تصمیم گیری می شود

سه شنبه درباره نحوه برگزاری الکترونیکی انتخابات تصمیم گیری می شود