مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 17:552021-04-10حوادث

شروری که به خاطر نگاه چپ خون ریخت


مرد شرور که به خاطر نگاه چپ به دو جوان در یکی از محله های شهر همدان با آنها درگیر شده و یکی از آنها را به قتل رسانده بود در استان البرز شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سرهنگ علی اسدبیگی رییس پلیس آگاهی استان همدان در تشریح این خبر گفت: ساعت 23 آخرین روز سال 99 از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110، خبر درگیری منجر به قتل عمد گزارش شد.

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی، کارشناسان بررسی صحنه جرم و بازپرس ویژه قتل در محل اعلامی حضور یافته و مشاهده کردند جلوی در یک مغازه سیگار فروشی آثار خون دیده می شود که طبق اظهارات شاهدان، دو مرد 30 و 17 ساله به علت ضربه چاقو به بیمارستان بعثت منتقل شده اند و ضارب از محل متواری شده است.

رییس پلیس آگاهی استان همدان اظهار داشت: مأموران پلیس با مراجعه به بیمارستان دریافتند یکی از مجروحان درگیری که پسری 30 ساله بود به علت جراحات وارده فوت کرده و مجروح دوم در بخش اورژانس تحت درمان است.

پسر مجروح در بازجویی های پلیسی عنوان کرد که همراه مقتول برای خرید سیگار به مغازه ای رفتیم و ضارب که از قبل در محل حضور داشت به علت نگاه چپ با ما درگیر شد؛ در این هنگام از کمر خود چاقو بیرون آورده و ضرباتی به سینه مقتول وارد کرد سپس ضرباتی به مچ دست من زد و از محل متواری شد؛ در تحقیقات پلیسی، تصاویر و هویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروری که به خاطر نگاه چپ خون ریخت

شروری که به خاطر نگاه چپ خون ریخت