مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 22:462021-04-10سياسي

چیت سازیان: رییس جمهور آتی باید مشکل گرانی را حل کند


رییس جمهور باید مشکل گرانی و بی ارزشی پول ملی را حل کند و در ارتباطات خارجی، دارای توان دیپلماسی قوی باشد و بتواند با کشورها ارتباط داشته باشد.

- یک کارشناس مسائل حقوقی گفت: رییس جمهور باید مشکل گرانی و بی ارزشی پول ملی را حل کند و در ارتباطات خارجی، دارای توان دیپلماسی قوی باشد و بتواند با کشورها ارتباط داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی چیت سازیان در گفت و گو با ایسنا درباره ویژگی های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از بعد حقوقی گفت: در برهه چهلم دومین سال انقلاب و در موقعیت تحریم ها و بیماری کرونا و تورم و مسایل دیگر باید رییس جمهوری مقتدر داشته باشیم و با صلابت و توانا باشد و آشنا به اقتصاد و حقوق باشد، رییس جمهوری که خود را وقف مردم کند نه رییس جمهوری که کم حضور پیدا می کند و حتی وزرایش نمی توانند با او در تماس باشند.

وی با بیان اینکه رییس جمهور باید مردمی بوده و از بطن مردم و جوان گرا و پرانرژی باشد، گفت: اولین وظیفه رییس جمهور اجرای صحیح قانون اساسی است و مجری قانون اساسی، رییس جمهور است.

بالاترین مقام بعد از مقام معظم رهبری، رییس جمهور است و پرمشغله ترین کارها برای رییس جمهور است؛ لذا باید رییس جمهور مشاوران قوی داشته باشد و خود را به گونه ای برای مردم و انقلاب فدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چیت سازیان: رییس جمهور آتی باید مشکل گرانی را حل کند

چیت سازیان: رییس جمهور آتی باید مشکل گرانی را حل کند