مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 02:502021-04-10اقتصادي

خسارت 900 میلیارد تومانی سرمازدگی به پسته کاران مهریزی


معاون تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کشاورزی مهریز گفت: با کاهش دمای هوا از 20 به سه درجه بالای صفر در روزهای شانزدهم و هفدهم فروردین ماه امسال، 900 میلیارد تومان خسارت به پسته کاران این شهرستان وارد شد.

- ایسنا/یزد معاون تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کشاورزی مهریز گفت: با کاهش دمای هوا از 20 به سه درجه بالای صفر در روزهای شانزدهم و هفدهم فروردین ماه امسال، 900 میلیارد تومان خسارت به پسته کاران این شهرستان وارد شد.

احمد باقری پناه افزود: بر اثر کاهش دمای هوا 80 تا 100 درصد درختان پسته شهرستان به خصوص در دهستان بهادران واقع در بخش مرکزی مهریز خسارت دید.

وی با ابراز تاسف از این که بیشتر باغداران پسته، محصول کشاورزی خود را بیمه نکردند، ادامه داد: جزییات خسارت تنظیم و برای بررسی و اختصاص بودجه به خسارت دیدگان به نهادهای ذی ربط به مرکز استان یزد ارسال شد.

این مسئول اظهار کرد: برای پیشگیری از خسارت به درختان میوه از طرف کشاورزان همواره اقدام هایی صورت می گیرد و با وجود تلاش ها، کشاورزان به علت سرمازدگی نیاز به حمایت بیشتر دولت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، باقری پناه در پایان خاطرنشان کرد: باغداران برای تداوم فعالیت خود در بخش کشاورزی و دلگرمی بیشتر برای ادامه کار در سال جاری به حمایت و همراهی مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 900 میلیارد تومانی سرمازدگی به پسته کاران مهریزی

خسارت 900 میلیارد تومانی سرمازدگی به پسته کاران مهریزی