مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 03:202021-04-10ورزشي

افتتاح 327 خانه ورزش روستایی در سیستان وبلوچستان


مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان وبلوچستان گفت: با نگاه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وزارت ورزش و جوانان و با عبور از مرز محرومیت 149 زمین چمن مصنوعی ، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان وبلوچستان گفت: با نگاه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وزارت ورزش و جوانان و با عبور از مرز محرومیت 149 زمین چمن مصنوعی ،327 خانه ورزش روستایی، 7 سالن چندمنظوره در استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ادهم کرد افزود: هم اکنون 134 سالن چندمنظوره ورزشی، 9 استادیوم فوتبال، 12 استخر شنا ،3 جاده سلامت در استان موجود در حال بهره برداری می باشد.

وی ادامه داد: برای توسعه فضای ورزشی در سیستان و بلوچستان و افزایش سرانه فضای ورزشی، ساخت خانه کبدی و کشتی در زابل، سالن 4500 نفری در زاهدان، شروع شده و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تاکید کرد: در حال حاضر 7 ورزشگاه، 18 سالن چندمنظوره ورزشی، یک استخر شنا ، 50 زمین چمن مصنوعی ، 2 جاده سلامت و 11 سالن تخصصی ، 20 خانه جوان، 5 گود زورخانه در استان در حال احداث می باشد.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرستان های استان و بویژه مناطق بکر و سواحل زیبا در چابهار و کنارک، نیاز به زمین های استاندار ورزش های ساحلی نیاز می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 327 خانه ورزش روستایی در سیستان وبلوچستان

افتتاح 327 خانه ورزش روستایی در سیستان وبلوچستان