مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 03:272021-04-11اقتصادي

افزایش کرایه حمل و نقل عمومی عادلانه باشد


در افزایش کرایه آژانس ها و رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری باید هم توان اقتصادی مردم و هم مشکلات رانندگان را مدنظر قرار گیرد.

- ایسنا/زنجان رییس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: در افزایش کرایه آژانس ها و رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری باید هم توان اقتصادی مردم و هم مشکلات رانندگان را مدنظر قرار گیرد.

حجت الله عسگری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به درخواست رانندگان آژانس برای افزایش نرخ کرایه ها، با قدردانی از تلاش های سیستم حمل و نقل شهری و رانندگان وسایل نقلیه که به مردم ارائه خدمات می کنند، اظهار کرد: رانندگان جزو اقشار زحمت کش جامعه هستند که در راستای رونق، تحول و رفاه جامعه و در سخت ترین شرایط به مردم خدمات ارائه کرده و علی رغم این زحمات، دارای شرایط و رفاه نسبی هم نبوده اند.

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه به گونه ای است که همه اقشار تحت فشار هستند و رانندگان نیز با توجه به گرانی لوازم یدکی، خدمات خودرویی و سختی کار از این قاعده مستثنی نیستند، اضافه کرد: شورای شهر در جلسه تعیین نرخ کرایه ها که طی روزهای اخیر برگزار شد، همه این مشکلات را مد نظر قرار داده و به دقت بررسی کرده است.

رییس شورای اسلامی شهر ابهر تاکید کرد: هر چند در تعیین نرخ کرایه ها چند ارگان دیگر نیز دخیل هستند اما افزایش نرخ کرایه ها نیز باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کرایه حمل و نقل عمومی عادلانه باشد

افزایش کرایه حمل و نقل عمومی عادلانه باشد