مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 03:362021-04-11ورزشي

علیرضا دبیر با رییس اتحادیه جهانی کشتی دیدار کرد


رییس فدراسیون کشتی، در حاشیه مسابقات گزینشی المپیک در قزاقستان نشست دو ساعته ای را در مورد مسائل مختلف کشتی با رییس اتحادیه جهانی کشتی برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در این جلسه لالوویچ ابتدا در مورد برنامه ها و کارهای انجام شده توسط اتحادیه جهانی کشتی در چند ماه گذشته و همچین برنامه های آتی آن صحبت هایی را ارائه داد.

در ادامه نیز علیرضا دبیر گزارشی از عملکرد خود در فدراسیون کشتی در 20 ماه گذشته ارائه و در مورد نمایندگان ایران به جهت کسب کرسی های آسیایی و جهانی رایزنی کرد.

رییس فدراسیون کشتی با بیان اینکه به دنبال این است که از ظرفیت تمامی قهرمانان المپیک و جهان در فدراسیون کشتی استفاده کند به لاوویچ گفت: قرار نیست که در تمامی پست ها حضور داشته باشم و خواسته ام این است که هر یک از قهرمانان بزرگ کشورمان، قسمتی از کار را بر عهده بگیرند و به همین منظور عباس جدیدی را بعنوان کاندیدای شورای آسیا و پست دبیرکلی معرفی کرده ایم.

وی ادامه داد: برای خودم چیزی نمی خواهم و تمام تلاشم این است که بتوانم در راستای اعتلای ورزش ملی کشورم گام بردارم و حمایت کامل خود را از جدیدی بعنوان فردی کاربلد و مدیر برای حضور در شورای کشتی آسیا اعلام می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا دبیر با رییس اتحادیه جهانی کشتی دیدار کرد

علیرضا دبیر با رییس اتحادیه جهانی کشتی دیدار کرد