مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 03:402021-04-11سياسي

راه اندازی سایت تحلیل پتنت و آشنایی با اختراعات، علائم تجاری و طرح های صنعتی


به منظور آشنایی محققان و فناوران با دارایی های فکری، اختراعات، علامت تجاری و طرح صنعتی سایتی با عنوان دارکوب، توسط شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی راه اندازی شد.

- به منظور آشنایی محققان و فناوران با دارایی های فکری، اختراعات، علامت تجاری و طرح صنعتی سایتی با عنوان دارکوب، توسط شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیژن نصیری اعظم، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با اشاره به اینکه ارائه خدمات ملی و بین المللی در زمینه مالکیت فکری، ثبت اختراعات و علائم تجاری در زمینه های فعالیتی این شرکت است گفت: ارائه آموزش های تخصصی در زمینه ثبت اختراع، علائم تجاری و طرح های صنعتی از حوزه های مورد فعالیت این شرکت است و مدیران شرکت های فناور و دانش بنیان باید بدانند این آموزش ها در آینده کسب و کار آنها اهمیت دارد و درصورت سهل انگاری و یا نادیده گرفتن این آموزش ها ممکن است ایده ها و طرح های آنها مورد سو استفاده قرار بگیرد.

وی با اشاره به برگزاری دوره های حضوری و آنلاین در زمینه حقوق و مالکیت فکری توسط این شرکت گفت: با توجه به شرایط کرونا، دوره های مختلف آموزشی و همچنین مشاوره های مختلف در این حوزه به صورت آنلاین و آفلاین در قالب تولید محتوا به جامعه هدف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سایت تحلیل پتنت و آشنایی با اختراعات، علائم تجاری و طرح های صنعتی

راه اندازی سایت تحلیل پتنت و آشنایی با اختراعات، علائم تجاری و طرح های صنعتی