مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 03:462021-04-11اقتصادي

تعطیلی حدود 98 درصد واحدهای صنفی دورود


فرمانداری دورود از تعطیلی حدود 98 درصد واحدهای صنفی، مجتمع های تجاری و پاساژها به غیر از فروشگاه های مواد غذایی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/لرستان فرمانداری دورود از تعطیلی حدود 98 درصد واحدهای صنفی، مجتمع های تجاری و پاساژها به غیر از فروشگاه های مواد غذایی در این شهرستان خبر داد.

خدانظر دریکوند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با افزایش آمار مبتلایان کرونا در این شهرستان و قرار گرفتن در وضعیت قرمز، با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالیت مشاغل گروه های 2، 3 و 4 تعطیل شده است.

وی ادامه داد: روز گذشته حدود 98 درصد واحدهای صنفی، مجتمع های تجاری و پاساژها به غیر از فروشگاه های مواد غذایی در دورود تعطیل شد.

دریکوند افزود: در بازدید با متخلفینی که اقدام به باز کردن واحد صنفی خود کرده بودند برخورد جدی صورت گرفت و واحد آنها پلمب شد.

فرماندار دورود با تشکر از همکاری بی نظیر کسبه این شهرستان در تعطیلی بازار افزود: این مهم نشان دهنده درک و شعور بالای بازاریان دورود و میزان بالای همبستگی آنان با مردم است.

وی تصریح کرد: اصناف و بازاریان در سالیان گذشته تاکنون گام های بلندی در جهت پیشبرد شهرستان برداشته و همیشه در کنار مردم بوده و خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی حدود 98 درصد واحدهای صنفی دورود

تعطیلی حدود 98 درصد واحدهای صنفی دورود