مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 03:582021-04-11سياسي

پیشنهاد رییس جمهور به رهبر انقلاب برای تحفظ در اف ای تی اف چه بود؟


لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: آقای رییس جمهوری تحفظی در ارتباط با کنوانسیون های باقی مانده را که می تواند به صورت اعلامیه تفسیری از سوی جمهوری اسلامی ایران مطرح شود پیشنهاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ لعیا جنیدی در گفت وگو با روزنامه ایران اظهار داشت: اینکه فرض کنیم مجلس در فروضی قانون بنویسد که کاملاً صبغه اجرایی دارد، این امر به منزله ورود به حیطه اجرا است.

روزنامه ایران یکشنبه 22 فروردین در گفت وگو با لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهوری، نوشت: به تازگی اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در اظهاراتی بی سابقه از آنچه مداخله در حوزه اجرا خواند انتقاد کرد و خطاب به کسانی که فراتر از حیطه قانونی خود، در زمینه اجرا نیز دخالت می کنند، گفت اگر می خواهید رییس جمهوری شوید از مردم رأی بگیرید؛ با دخالت های خود به زندگی مردم آسیب نزنید.

درباره علت بیان این دغدغه از سوی جهانگیری، که دغدغه ای مربوط به این دولت و آن دولت نیست، با لعیا جنیدی، معاون حقوقی رییس جمهوری گفت وگو کرده ایم.

او معتقد است که مجلس شورای اسلامی در بسیاری از طرح های خود، به صورت مصداقی در حوزه اجرا ورود کرده و این امر خلاف قانون اساسی است.

گفت وگو با جنیدی را که در حاشیه نشست هیأت دولت انجام شد، می خوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد رییس جمهور به رهبر انقلاب برای تحفظ در اف ای تی اف چه بود؟

پیشنهاد رییس جمهور به رهبر انقلاب برای تحفظ در اف ای تی اف چه بود؟