مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 04:322021-04-11سياسي

جشنواره ملی مطبوعات به میزبانی هرمزگان برگزار می شود


مازیار هوشمند مدیرعامل خانه مطبوعات کشور و اعضای هیئت مدیره این تشکل صنفی با همتی استاندار هرمزگان دیدار کردند.

- ایسنا/هرمزگان مازیار هوشمند مدیرعامل خانه مطبوعات کشور و اعضای هیئت مدیره این تشکل صنفی با همتی استاندار هرمزگان دیدار کردند.

فریدون همتی شب گذشته(21 فروردین ماه) در این دیدار، استان هرمزگان را به دلیل موقعیت منطقه ای، قرار گرفتن در گستره آب های خلیج فارس و دریای عمان و همچنین دسترسی به آب های آزاد، دارای قابلیت های منحصر به فرد برشمرد و اظهار داشت: تمام ظرفیت ها و استعدادهای موجود در کشور در هرمزگان وجود دارد و می توان هرمزگان را با توجه به این اقلیم متنوع و منابع خدادادی ایران کوچک نامید.

وی، یکی از قابلیت های مهم هرمزگان را وجود بنادر و گمرکات بزرگ و کوچک در این استان دانست و افزود: با توجه به اینکه 66درصد عملیات صادرات ، واردات و ترانزیت کشور از این بنادر و گمرکات انجام می شود، هرمزگان به عنوان دروازه تجارت کشور تلقی می شود که نشان دهنده زیرساخت های مناسب و اثرگذاری این استان در مبادلات تجاری کشور است.

همتی ادامه داد: استان هرمزگان دارای حدود 70 بندر و اسکله ، با کاربردهای مختلف تجاری، صنعتی ، تدارکاتی و مسافرتی است که بنادر شهیدرجایی، باهنر ،بندرلنگه، بندرنفتی خلیج فارس و بندرهای مسافرتی شهید ذاکری و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی مطبوعات به میزبانی هرمزگان برگزار می شود

جشنواره ملی مطبوعات به میزبانی هرمزگان برگزار می شود