مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-11سياسي

مساجد کرمانشاه آماده ماه میهمانی خدا می شوند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از آماده شدن مساجد استان برای حضور محدود روزه داران در ماه مبارک رمضان با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و شیوه نامه های بهداشتی خبر داد.

- حجت الاسلام یوسف احمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مساجد استان در حال آماده شدن برای ماه مبارک رمضان هستند و تلاش خواهد شد تا ضمن رعایت فاصله گذاری فیزیکی و پروتکل های بهداشتی، به صورت محدود پذیرای روزه داران باشند.

احمدی اضافه کرد: مساجد کرمانشاه در ماه مبارک رمضان با رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا فعال خواهند بود و تا جایی که سلامت روزه داران به خطر نیفتد آماده حضور روزه داران خواهند بود.

احمدی با بیان اینکه مساجد استان در تدارک برگزاری ویژه برنامه هایی در شب های قدر هستند، گفت: این ویژه برنامه ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد، چون سلامت مومنان از هر چیزی بیشتر اهمیت دارد.

احمدی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی برای برپایی سفره های ضیافت مقاومت در مساجد استان، گفت: سفره های ضیافت مقاومت با حضور علمای شیعه و سنی و با اولویت مناطق تقریبی استان برپا خواهند شد و می کوشند تا زمینه های انس و الفت بیشتر بین شیعه و سنی را فراهم کرده و روحیه معنویت و اتحاد را در بین مردم ترویج کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد کرمانشاه آماده ماه میهمانی خدا می شوند

مساجد کرمانشاه آماده ماه میهمانی خدا می شوند