مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 05:072021-04-11سياسي

291 داوطلب انتخابات شورای شهر رباط کریم تأیید شدند/ 16 نفر رد صلاحیت


فرماندار رباط کریم با اشاره به ارسال صورتجلسه رسیدگی به صلاحیت 307 داوطلب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر به هیأت نظارت شهرستان گفت: از این مجموع 291 داوطلب انتخابات شورای شهر تأیید و 16 نفر رد صلاحیت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نظام ملکشاهی فرماندار رباط کریم صبح امروز در خصوص پایان زمان قانونی رسیدگی به صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورهای اسلامی شهرهای رباط کریم، پرند و نصیرشهر اظهار کرد: در مجموع 310 نفر ثبت نام کرده بودند که 3 نفر پیش از بررسی انصراف خود را اعلام کردند؛ از مجموع بررسی پرونده، رسیدگی به صلاحیت آن دسته از داوطلبانی که در هیأت اجرایی تأیید یا رد شده اند به هیأت نظارت ارجاع شد.

وی در خصوص تعداد رد صلاحیت شده ها عنوان کرد: از مجموع مذکور، 16 نفر رد شده اند که دو نفر از شهر نصیرشهر، چهار نفر از شهر رباط کریم، 10 نفر از شهر پرند رد صلاحیت شده اند که یک نفر از این رد صلاحیت شده ها از بانوان هستند.

فرماندار رباط کریم در خصوص ابلاغ مراتب تأیید یا رد صلاحیت به داوطلبان گفت: طبق ماده 51 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و 52 آیین نامه اجرایی شهر، بررسی در خصوص صلاحیت آن دسته از داوطلبانی که در هیأت اجرایی تأیید یا رد صلاحیت شده اند 14 روز از زمان ارسال پرونده ها زمان بر است که این روند تا ششم اردیبهشت ماه ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

291 داوطلب انتخابات شورای شهر رباط کریم تأیید شدند/ 16 نفر رد صلاحیت

291 داوطلب انتخابات شورای شهر رباط کریم تأیید شدند/ 16 نفر رد صلاحیت